1 черв. 2010 р.

«Знання складаються з дрібних
крупинок щоденного досвіду»
Д.І.Пирогов

Проблемна тема:
Педагогічна майстерність вчителя – важливий чинник самоорганізації професійної діяльності на рефлексійній основі.
Мета:
Формування педагогічної майстерності вчителя на рефлексійній основі професійної діяльності.

Основні напрямки роботи РМО вчителів фізики:
- продовження роботи щодо удосконалення навчально-виховного процесу на основі практичної діяльності педагогів по підвищенню своєї професійної майстерності;
-залучення творчо працюючих вчителів та вчителів-майстрів до демонстрації втілення на практиці педагогічної думки та досягнень видатних українських та зарубіжних учених;
-налагодження обміну досвідом роботи шляхом друкування у фахових виданнях (публікація досвіду кращих педагогів району);
-застосування в процесі навчання фізики інноваційних технологій;
-формування творчих здібностей особистості учня і вчителя.

Немає коментарів:

Дописати коментар